Home

aPaBiLa SeMuaNYa KeBeTulaN..

Assalamu'alaykum..

“Kalaupun DNA menjadi satu isu dalam kes berkenaan, itu satu kebetulan,” katanya kepada pemberita.

Begitu petikan kata-kata Abang Lah saat mengulas isu Akta DNA di Parlimen.Katanya,memang dah lama nak bawa ke Dewan Rakyat.Kebetulan saja masanya bertembung dengan isu liwat dan PRK Permatang Pauh.

Saya teringat kata-kata Saiful Bukhari Azlan selepas beliau melafazkan sumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan.Katanya:

“Secara kebetulan saja. Kalau nak ikutkan, saya pun tak tahu Anwar akan bertanding. Saya buat laporan pada 28 Jun lalu. Saya pun tak tahu bila dia akan bertanding.

Masa saya masih muda,remaja,belia dan bergetah dahulu,satu cerita yang sangat saya minat adalah Senario Lagi.Salah satu babak yang masih saya ingat adalah apabila hampir semua watak utama berkumpul selepas masing-masing membuat laporan polis.Dalam satu dialog yang saya ingat:

Kamala: Eh,awak pun kerja kat Hotel tu?
Umie Aida: Ya,kebetulan malam ni shift saya.
Kamala: Eh,kebetulan malam ni shift saya juga.
Umie Aida: Wow,malam ni semuanya asyik kebetulan saje ye?
Azlee: Yelah, dari pagi tadi semuanya asyik kebetulan je.
Syanie: Macam tak logikkk je cerite ni..
Semua(pandang kamera) : Hmmmmmm...



iBNuZaCK
: Hmmmmm... :D

Assalamu'alaykum..

1 Komentar:

Anonymous said...

Hehehe..

Quite a joke coming from u..