Home

DiaRi 10 aPRiL 2008

Assalamu'alaykum..

Kali terakhir saya menulis adalah 27 Februari lalu.Menjadikan 6 minggu blog ini bersifat pasif;tanpa sebarang isu baru yang diketengahkan.Diakui 6 minggu yang lalu adalah minggu-minggu yang menyaksikan minat mendadak rakyat Malaysia tentang situasi politik,bermula kejayaan barisan pembangkang (Pakatan Rakyat) menafi majoriti 2/3 dinasti Barisan Nasional,isu DEB dan kedudukan Melayu,pergelutan pembentukan kerajaan negeri,penghinaan kepada institusi beraja, pemilihan UMNO dan akhirnya isu Babi.

Sedikit menyedihkan buat blog ini apabila gagal mengambil bahagian dalam memberikan pendapat untuk isu-isu seperti ini.Rugi..

Ramai teman merungut apabila blog ini terlalu lama tidak diupdate.Paling lama sebelum inipun hanyalah 2 minggu.Saya pohon maaf.Sebenarnya awal bulan 3 dahulu,talian telefon rumah telah dipotong;menjadikan jalinan internet tidak berfungsi.

Saya ucapkan terima kasih pada pengunjung setia blog.Tanpa update selama sebulan setengah,blog ini terus dikunjungi purata 30 pengunjung sehari.Terima kasih.

Ada kemungkinan blog ini terpaksa berehat panjang lagi selepas kehadiran entri ini selagimana proses membuat akaun baru Streamyx dan talian TM belum selesai.Cubaan teman-teman serumah mencuba Maxis Broadband mengecewakan.Lajunya selaju dial-up internet.Haha..



Kehadiran Blog Baru

THe MuSLiM KNiGHT

Saya tidak begitu pasti semenjak bila teman saya ini membuka blog.Cuma pernah beliau utarakan hasrat membuka blog 2 hari selepas pilihanraya.Katanya,usaha untuk PRU 2013 perlu bermula sekarang.Ya,mood rakyat perlu dikekalkan.Kita tidak boleh sealpa 2004.

Untuk pengetahuan semua,beliau adalah penulis bersama Entri 10 SeBaB MeNoLaK BN yang kemudiannya dimasukkan ke dalam risalah KEMPEN SIRI 4 yang diterbitkan PAS Pusat selain turut diforward rakan-rakan lain di alam Friendster dan email berantai.

Teruskan layari blog baru ini di THe MuSLiM KNiGHT.

Assalamu'alaykum..

0 Komentar: