Home

SeLaMat HaRi RaYa..:)

Assalamu'alaykum..

Gambar di atas sebenarnya kiriman seorang teman,Wan Tholaha.Jujur penulis akui,penulis belum pernah menontonnya di TV,hanya sekadar menontonnya melalui blog
Taman Ilmu Islam .Banyak yang menarik tentang kartun ini,salah satunya yang penulis paling ingat adalah sebuatan "Betul..Betul..Betul..Betul..Betul.." yang digunakan wataknya apabila mengiakan sesuatu perkara.Satu dimensi baru untuk dunia animasi Malaysia barangkali.:)InsyaAllah.

Back to business,penulis dengan segala rendah diri di penghujung Ramadhan ini memohon ampun dan maaf kepada semua pengunjung dan pembaca laman kerdil ini andaikata ada posting atau artikel yang penulis bawakan menyinggung atau mengganggu sensitiviti tuan-tuan sekalian.Tidak lain yang penulis harapkan melainkan ada perubahan ke atas negara dan umat tercinta ini ke arah kebaikan.Andai kata terdapat kesilapan dalam penulisan penulis,pohon agar ditegur agar penulis tidak terlanjur berpegang kepada sesuatu benda yang salah.

Selamat Hari Raya penulis ucapkan.Maaf zahir dan Batin.Moga Syawal kali ini mengundang seribu rahmat buat kita semua.InsyaAllah.

Dan jangan dilupakan saudara kita yang nazak digasak kafir laknatullah.Bukan akhlak Islam membiarkan mereka dibelasah musuh Islam hanya kerana mereka dianggap Syiah oleh sesetengah manusia. Teruskan perjuangan saudara-saudaraku sekalian.Sambungkan bantuan kita kepada mereka,sekurang-kurangnya dengan doa.





iBNuZaCK:Dengar je takbir.Jangan ada yang ingat penulis sokong AF pulak.Hehe~

Assalamu'alaykum

0 Komentar: